Jump to content

Wasendak

Member
  • Content count

    104
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About Wasendak

  • Rank
    Redzone Victim

Recent Profile Visitors

233 profile views
  1. You might wanna check this it clearly saying everything http://steamcharts.com/app/578080 The answer is simple: as bluehole dont give a single damn about community: PLAYERS WILL BE AN UNKNOWN IDEA ON THE BATTLEGROUNDS!!
  2. Wasendak

    keys

    Nowadays there are many item delivery problem. Btw I am in the EU and for me it was smooth; what I purchased I got instantly. Patience is crucial with the whole game and the people who manages it. They have shitload things on their to do list.
  3. Bought ghosted crate, I had that delivered instantly. Sad for oyu guys, hope it Will be sorted. You could try restarting steam tho.
  4. Have you ever played CS:GO? In that game knives are valued form 50$ to 3000$. The odd to open IIRC is 0.0001% (can be lower). You can try your luck for free; there is a simulator site where you can open crates just for statistics. I dont copy any links here (they Will think I want to advertise) you can find it. So in CS:GO every key costs 2,5$ (like in PUBG (OMG!!)) where to open a mil-spec weapon (rare) (cheapest) have kinda 12% chance. I dont have to say these weapons are cheap af on market too 0,10$ each (although I saw a cheap weapon go high for 1,5$ due to its an AK and everybody likes AK). Basicly what you get here is the same as Valve's System it is just clothes and weapons separated in different boxes. Now the knives. The thing why you open crates is not for getting 0,10$ clothes or gun skins. You pay to take a risk and crash the bank. You can unbox a gold-plate AK (PUBG) valued at ~68$. Same with knives there you can unbox a 450$ Karambit | Tiger tooth and you shit your ass off. You won like you won the lottery. Its sad but these types of things aiming the addicts of casino games. Look at a CS:GO unboxing which has an animation like a roulette spinner. Same here.
  5. Wasendak

    Cant find a game

    Problem still exist!! No matter how long I wait matchmaking not working (for me at least)
  6. Wasendak

    Cant find a game

    Maybe it is morning but cant find a single game.
  7. Wasendak

    cant play after update!!!!

    He stated that he is on xBox. I suggest to move this topic to the according section
  8. Wasendak

    Weapons not rendering AFTER landing

    There are silent patches everyday. Some of these caused texture loading slower. Mostly when I am with a car I have to wait ~ 10 secs for the building to load. It is just a big mess. Your case: nothing bad with your config.
  9. Wasendak

    Cant access sanhok on PUBG: Test Server

    Yeah You should download it seperately. Search your steam library for PUBG: Experimental server.
  10. Wasendak

    Bought the Bengal parachute but can't use it

    Write a letter to their support, attach the steam receipt. Thats what they would say anyway.
  11. Wasendak

    Bugged terrain!

    LOL this is weird af
  12. Wasendak

    Stuttering game after PC 1.0 Update #10

    What I did is reinstalling the game it surely helped a lot. I have constant FPS, little stutter, but now the textures and map loads insanely slow. Rendering is awful now. Literally I have to wait kinda like 15 seconds to a house to load properly after getiing down from a bike....
  13. Frames and stutters less frequent if PP is set at least to low
  14. Anybody beside OP tested this?
×