Jump to content

MiniUziShhh

Member
  • Content Count

    1,162
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

443 Excellent

About MiniUziShhh

  • Rank
    Tryhard

Recent Profile Visitors

528 profile views
  1. MiniUziShhh

    Sensitivity Settings

    I think you'll just have to tinker till it feels right. I used to keep everything at max then they doubled the limits so I brought them down to about half way then red dead came out and now I'm all fucked right up haha And hip crucial I think... Some people here are saying you'll never use it but I've had more success shooting off my hip as of late more then ever
  2. MiniUziShhh

    This Type of Player

    A win is a win in my books... Playing solo in squads I'm always too scared to jump in a car as there's probably a full squad just waiting to blow it up
  3. MiniUziShhh

    Show and tell - Whats your settup

    I miss my projector.. those damn bulbs cost soo much though
  4. Send it to the admins instead of public shaming... The internet is a strange place.. if you post someone's gt in a negative way that just gives people reason to go troll/spam their account ... Even though they're cheaters it's not fair to post it in a public forum.
  5. I couldn't get in to a game this time around.. it would automatically change my region from na to Eu and i just couldn't get into the games.. turn of the game or go back to the title screen and nothing changed... Me so sad
  6. I've got a 15 year old lg flat screen and I sit too close
  7. Nah that's what my aimbot is for .. ..A snake can't slither without its sssssssssuppressor
  8. Haha I've said it before that sometimes you just gotta bring the red zone to the end zone if you want that win
  9. Oh man can you imagine... I'm no doctor but I'm pretty sure I've come really close to a stroke just playing on my tv. If I were playing vr I'd be dead by the third circle LOL
  10. The best defense to a barrage of grenades is to throw yours first
  11. My search for a suppressor never ends... If I hear a silenced shot nearby I will try to find it and make it mine
  12. MiniUziShhh

    How long?!?!

    Long enough to know that I don't want to know
  13. MiniUziShhh

    confessions of a pubg player

    I've blasted a few teammates after they land beside me from jumping off a roof or something .. if they're coming through a door I can see their tag but if all of a sudden i hear that "landing" sound it's game on Garth haha
  14. I'd climb right into my tv if I could Had to stop yelling at my kids to back up from the tv since I started playing this because daddy ain't no hypocrite lol
  15. MiniUziShhh

    The next PUBG shitstorm...

    Being a game almost solely based off pulling triggers I think they're on the right track
×